Як обговорити лот перед покупкою?
Уточнити інформацію про товар, доставку та інші питання можна за допомогою форми Поставити запитання продавцю на сторінці будь-якого лоту. За допомогою цієї форми потенційні продавець та покупець можуть спілкуватися перед укладенням угоди.
Якщо ви сумніваєтеся у своєму рішенні купити лот, будь ласка, уточніть інформацію щодо лоту через цю форму, перш ніж зробити ставку або натиснути кнопку Купити зараз.
Як дізнатися про отримання нового повідомлення у діалозі за лотом?
При надходженні нового повідомлення за лотом на ел.пошту користувача надсилається сповіщення. Це сповіщення не міститиме текст повідомлення, а лише інформацію про його надходження, псевдонім (логін) контрагента, номер та назву лота.
Крім того, на сайті у верхній панелі на іконці у вигляді конвертика відобразиться кружечок-повідомлення про наявність непрочитаного повідомлення (цифра на кружечку вказує на кількість таких повідомлень).
Користувач може налаштувати сповіщення на свою адресу ел.пошти про надходження нових повідомлень у Мій Auction(особистий кабінет) > Налаштування > Мої сповіщення.
Де знайти повідомлення (діалоги) за лотом?
Всі діалоги з обговорення лотів відображаються у особистому кабінеті у вкладці Повідомлення. Потрібне повідомлення можна знайти за допомогою пошуку по id/логіну співрозмовника або по id лота/угоди, а також за допомогою текстового пошуку, наприклад, ввівши назву лота або ключові слова з повідомлення.
Повідомлення можна видалити як із загального списку, так і окремо з конкретного діалогу з контрагентом, натиснувши на «хрестик». Видалення (приховування) повідомлення дійсне лише для сторони, яка здійснила видалення. У співрозмовника повідомлення продовжуватиме відображатися.
Утримуйтесь від використання опції "Поставити запитання продавцю" не за призначенням!
На Newauction існує спеціальна опція «Запропонувати ціну», доступна на сторінках лотів більшості продавців. Використовувати цю опцію зручніше та безпечніше, ніж надсилати та отримувати цінові пропозиції через “Поставити запитання продавцю”.
Опцію “Поставити запитання продавцю” на лоті також не бажано використовувати для листування за вже укладеною угодою. На записах про угоди є спеціальна кнопка для зв'язку з контрагентом (створення діалогу за угодою).
Правила безпеки та обмеження при використанні опції "Поставити запитання продавцю":
Наполегливо не рекомендуємо переносити комунікацію, ініційовану через “Поставити запитання продавцю” за межі сайту, у зовнішні комунікатори, телефонне спілкування тощо. Нагадуємо, що до таких дій можуть вдаватися шахраї. Ми не маємо можливості контролювати комунікацію поза Newauction, і ситуації, що стали наслідком такого спілкування, не приймаються до розгляду Службою підтримки.
УВАГА! Зміст листування за лотом розглядається нарівні з інформацією, розміщеною у описі лоту (заявці), і до нього застосовуються вимоги та обмеження, викладені у Правилах виставлення лотів Newauction.
Зокрема, у листуванні за допомогою опції “Поставити запитання продавцю” ЗАБОРОНЕНО*:
- розміщувати контактну інформацію (тел.номер, ел.адресу та ін.), а також посилання на зовнішні сайти та комунікатори
- пропонувати продаж товару без відповідного оформлення (реєстрації угоди) на Newauction (позааукціонна угода, обхід торгів)
- пропонувати продаж додаткового товару, не розміщеного у вигляді лотів на Newauction, участь у розіграшах, конкурсах, лотереях, роздачі призів та ін.
- здійснювати спам-розсилки будь-якого змісту, вказувати відомості, що не відповідають дійсності, або іншу інформацію, спрямовану на шкоду Newauction та Користувачам
*Вказані вимоги відносяться до ОБОХ сторін діалогу “Поставити запитання продавцю”
Адміністрація Newauction залишає за собою право на видалення повідомлень, що містять вищезазначені порушення, а також на застосування обмежувальних заходів до облікових записів Користувачів, які здійснюють подібні порушення.